Com vaig explicar fa un temps, el garatge està essent reorganitzat i refert completament. Per això vaig vendre el torn Pujantell i el trepan-fresasora Cincinnati. Ara he venut també la meva llimadora. És una Rile-300, amb 300mm de cursa. La màquina és molt semblant a la Sacia-30, que és molt freqüent a Espanya. No se si estan relacionades d’alguna forma. Malhauradament, no he pogut trobar cap informació sobre aquesta màquina en tot le temps que l’he tinguda.

Continua llegint

Durant molts anys, vaig ser el orgullós propietari d’un torn AP (essent AP les inicials del seu creador, Antoni Pujantell). Aquest torn va ser la primeríssima màquina eina que vaig portar a casa i, després de molts anys de servei fidel, el vaig vendre fa uns dies.

Continua llegint

Aquesta entrada descriu la fresadora Cincinnati-Chomienne model FP30. Ha fet molt bon serveu bé durant uns quants anys, però ara és a la venda. La documentació sobre aquesta màquina és escassa; només he aconseguit trobar manuals de models similars de Cincinnati-Chomienne i un fullet que en detalla les dimensions principals.

Continua llegint

Foto de l'autor

sBs

An unusual software engineer working on dirty and greasy machines

Catalonia